onsdag, oktober 24, 2012

Glädjande nyheter

Åh det är så turbulent just nu. Händer saker hela tiden. Roliga saker!

Har blivit erbjuden en tjänst i min hemstad, så inget mer pendlande för min del. Börjar om en-två veckor. Intervjun var för två veckor sedan. En tjänst som jag inte sökt utan blev headhuntad för.
Allt är så himla roligt och tokigt på samma gång.

Så nu passar jag på att vara lite ledig och njuta av att göra väldigt lite... eller ja..
Kanske passar på att sy lite, pyssla i trädgården, måla osv. Men typ ledig iaf :)

På fredag är det dags för diplommiddagen, den slutgiltliga avslutningen på vår utbildning. Ska bli så himla skoj att träffa alla i klassen efter ca ett halvår ifrån varandra. Kul att höra vad alla sysslar med efter skolan.

Nej Greys på tvn. Dock utan McSteamy.. så jag vet inte riktigt om det är värt att titta på längre.. hm..;)

Kram Tess

Inga kommentarer: