tisdag, juli 24, 2012

Tvättstuge renovering

Examen är nu klar och om bara 4 veckor så är jag helt klar med även mäklarpraktiken.
Så nu är det helt underbart att kunna lägga massa tid och energi på vårt älskade hus. Det känns verkligen att man inte har hunnit med allt som man har velat genom åren, då jag har studerat på heltid och jobbat halvtid.
Men då är det extra roligt att ha all tid att pyssla om där hemma. :)
Så igår så bar vi ut vårt gamla torksskåp som vi aldrig använder och ska nu få plats med bättre förvaring och upphängningsytor. Vår tvättstuga är ju kombinerad groventré som för många andra, och ytorna är minimala.
Så nu sitter jag och googlar inspiration till vår tvättstuga. Färgmässigt så kommer det nog bli dov turkos och vitt till mestadel, då jag inte vill ha för galna färger där inne, det räcker med all tvätt :)
Så jag samlade lite inspiration här:

Ha en underbar dag!

Kram Tess

Inga kommentarer: