fredag, januari 20, 2012

Underbart!

Det är en härlig känsla som sprider sig i mig idag. Tre tentor gjorda. Hösten är nu avklarad. Första tentan är klar och godkänd, de andra tar väl ett par veckor. Nu är det bara sista terminen kvar, och om 4 ½ månad så tar jag examen i Fastighetsekonomi! Helt underbart att förra hösten är klar och nu kan man bara fokusera på sista kurserna och C-uppsatsen. Jag är kanske konstig men jag ser fram emot C-uppsatsen, tycker det ska bli så himla skoj och skriva om något som intresserar mig.
Är så nöjd och glad över mig själv så det är galet, de sista veckorna har varit ett helvete, har inte sovit, ätit normalt på evigheter. Men nu känns det som jag kan börja andas igen.
Jag önskar dock att jag kunde vara hemma och fira denna helg med vänner, men jag befinner mig på västkusten, och imorgon väntar jobbet. Två helger jobb, sen äntligen lite ledigt. Funderar på att kidnappa min man och dra iväg över helgen, troligen inom Svergies gränser. Men finns ju många fina platser här som man ännu inte sett. Får se vart vi hamnar. :)

Trevlig helg!

//Tessan

Inga kommentarer: